• (Android) Jurassic World™: The Game موڈ بہت سے سکے

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ موڈ بہت سے سکے ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jurassic World™: The Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    جب میں نے تھوڑی دیر پہلے گیم پر لاگ ان کیا تو اس نے مجھے 4000 VIP پوائنٹس خرچ کرنے پر مجبور کیا اور اس کے ایک ماہ بعد جب میں ایک ڈائنوسار کو چیک کرنے گیا تو اس نے مجھے اسے خریدنے پر مجبور کر دیا حالانکہ میں نے کبھی ٹیپ نہیں کیا تھا اور آج AI نے چاندی کی قیمت میں کمی کو غیر مقفل کیا۔ اور جب میں ہیچیٹ کرنے گیا تو اس نے مجھے کبھی اینٹیلڈونٹ بھی نہیں دیا اس لیے میں یہ ایک ستارہ دے رہا ہوں

    گیم مجھے ہر 30 سیکنڈ یا اس سے کم بعد باہر نکالتا رہتا ہے کہ مجھے گیم کے بارے میں کوئی اور شکایت نہیں ہے۔

    ایپ بہت خراب ہے، مسلسل مجھ پر کریش ہوتی ہے۔ میں VIP رکنیت کے لیے ماہانہ 10 روپے ادا کرتا ہوں اور میں اس کے مسلسل گرنے سے مایوس ہو رہا ہوں۔ مجھے امید ہے کہ وہ اپنی ترقیاتی ٹیم کے ساتھ اس مسئلے کو حل کریں گے اور اسے حل کر لیں گے۔ میں سنجیدگی سے صرف اپنی رکنیت منسوخ کرنے اور اسے ان انسٹال کرنے پر غور کر رہا ہوں حالانکہ مجھے یہ پسند ہے جب یہ صحیح کام کر رہا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ یہ ٹھیک سے کام کرتا ہے:/

    میں یہ گیم کھیل رہا تھا اور یہ مجھے باہر لات مارتا رہتا ہے میں نے ایک اپڈیٹ کے لیے چیک کیا کہ یہ ابھی تک کام نہیں کر رہا ہے جب میں آخر کار کسی گیم میں لوڈ کر رہا ہوں تو یہ مجھے گیم سے باہر کر دیتا ہے میرا پرانا اکاؤنٹ whitt legendary trex اور دوسری چیزیں تب ہی منتشر ہو گئیں۔ مجھے نیا اکاؤنٹ بنانا تھا۔

    اتنی اچھی نئی اپڈیٹ سپر بی ہے لیکن اس کے لیے روزانہ 600mb کے اضافی ڈاؤن لوڈ کی ضرورت ہوتی ہے اس لیے اسے ٹھیک کریں۔

    میں کھیل سے لطف اندوز ہو رہا ہوں۔ لیکن گیم کی اصلاح بہت خراب ہے۔ میرا گیم ہمیشہ تباہ ہو جاتا ہے جب میں جنگ میں ہوتا ہوں۔ اور میں اپنی پیشرفت بھی کھو دیتا ہوں۔ حادثے کے مسئلے نے واقعی میرے گیمنگ کے تجربے کو برباد کر دیا۔

    آپ لوگوں کو کھیل کو ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے! میں اسے 5 منٹ سے زیادہ نہیں چلا سکتا کیونکہ یہ ہمیشہ مجھ پر گرتا ہے۔

    یہ جانتے ہوئے بھی کہ میں گیم میں نیا ہوں اور سیکھنے کے لیے لہجے رکھتا ہوں میں اب بھی خود کو اس سے گزرتا ہوا پاتا ہوں۔ میں اب تک کہوں گا کہ میں اپنے تجربے سے خوش ہوں اور اس پر واپس آنے کا انتظار نہیں کر سکتا۔

    مجھے یہ کھیل بہت پسند ہے لیکن اگر میرے پاس ساڑھے چار ستارے ہوں کیونکہ کبھی کبھی گیم کریش ہو جاتی ہے لیکن مجھے یہ پسند ہے۔

    یہ کھیل کچھ علاقوں میں تفریحی ہے، لیکن یہ ٹورنامنٹس اور آن لائن لڑائیوں میں میرے پیسے لیتا رہتا ہے۔ وہ آپ کو رقم کی واپسی نہیں دیں گے اور نہ ہی آپ کو ڈائنوسار کولڈاؤن کا وقت واپس دیں گے اگر وہ آپ کو لڑنے کے لیے کوئی میچ نہیں ڈھونڈ سکتے جب آپ آن لائن لڑ رہے ہوں۔ یہ میرے لیے ایک بہت بڑا مسئلہ بن گیا ہے کیونکہ اب میرے پاس پیسے کم ہیں اور میں اپنے ڈائنوسار کو تقریباً تین گھنٹے تک استعمال نہیں کر سکتا۔ مجھے امید ہے کہ یہ مستقبل میں ٹھیک ہو جائے گا کیونکہ میری رائے میں یہ گیم کے تجربے کو بہت زیادہ بدل دیتا ہے کیونکہ میں میدانوں پر بہت زیادہ خرچ کرتا ہوں۔

    مجھے گیم پسند ہے، لیکن کچھ مسائل ہیں، (1.)گیم تصادفی طور پر کریش ہو جاتا ہے (2.)بعض اوقات اسکرین تھوڑی بہت زیادہ زوم ہو جاتی ہے (3.)اگر گیم پہلے کریش ہو جاتی ہے تو گیم آپ کے کاموں کو ری سیٹ کر دے گی۔ آپ اسے مکمل کر سکتے ہیں. مجھے امید ہے کہ آپ اسے ٹھیک کر دیں گے :)

    بہت مزے کا کھیل، لیکن جب بھی میں اس میں داخل ہوتا ہوں اسے ہر بار تقریباً 10 منٹ لوڈ کرنا پڑتا ہے اور یہ واقعی پریشان کن ہوتا ہے۔

    یہاں تک کہ اپ ڈیٹ اور دوبارہ انسٹال کرنے کے بعد بھی، مجھے لات ماری جا رہی ہے، اور میں جانتا ہوں کہ یہ میرا آلہ نہیں ہے، میں نے اسے Chromebook پر بھی آزمایا، وہی چیز، میں داخل ہو جاتا ہوں اور ہو سکتا ہے کہ مجھے گیم پلے کا ایک منٹ مل جائے اور یہ موجود ہو، یہاں تک کہ اس نے ٹورنامنٹ کو بند کر دیا۔

    یہ بہترین ڈایناسور گیم ہے یہ جراسک ورلڈ ایوولوشن سے بھی بہتر ہے کیونکہ اس میں pvp ہے لیکن اس کی اینیمیشنز jwe سے زیادہ غریب ہیں اور اب یہ لوڈ ہوتا ہے اور پھر کریش ہو جاتا ہے۔

    یہ کھیل ایک طویل سفر طے کر چکا ہے! مجھے یہ کھیل بالکل پسند ہے۔ میں اب تقریباً ایک سال سے کھیل رہا ہوں۔ مجھے ایک مسئلہ ہے، ہر ایک وقت میں گیم کریش ہو جائے گی۔

    گیم لوڈ ہونے کے چند منٹ بعد ہی یہ مجھے لات مار رہا ہے براہ کرم اسے ٹھیک کریں۔ ورنہ یہ بہت اچھا کھیل ہے۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے. لیکن مجھے جراسک پارک بلڈر یاد آتا ہے۔ اور مجھے یہ کہیں نہیں مل رہا ہے، براہ کرم اسے واپس لے آئیں۔

    کبھی کبھی جب میں 1v1 میں حصہ لیتا ہوں یا زمین کو ہلا دیتا ہوں تو مجھے لفظی طور پر ایک اشتہار ملتا ہے اور بغیر رقم کی واپسی کے منقطع ہو جاتا ہوں۔ میں اشتہارات کو روکنے کے لیے VIP یا کچھ نہیں خرید سکتا اور جب میں لڑنے ہی والا ہوں تو یہ میرا تجربہ برباد کر دیتا ہے۔

    یہ ایک بہت اچھی گیم ہے لیکن اس میں بہت زیادہ خرابیاں آتی ہیں اور گیم کے باہر جانے میں کافی وقت لگتا ہے

    اتنی اچھی گیم، 4 کی درجہ بندی کی گئی کیونکہ اسے آف لائن نہیں کھیلا جا سکتا اور یہ ہر منٹ مجھے VIP خریدنے کے لیے کہتا رہتا ہے۔ پھر بھی ایک اچھا کھیل۔

    یہ ایک زبردست گیم ہے لیکن کبھی کبھی کریش ہو جاتا ہے اور کیا آپ لوگ ڈوڈو کو کھیلنے کے قابل جانور بنا سکتے ہیں جو ٹھنڈا اور پیارا ہو گا۔

    گیم اصل میں حیرت انگیز تھا، اور مجھے گھنٹوں کھیلتا رہا، لیکن حال ہی میں ہر 2 منٹ میں مجھے لات مار رہا ہے اور کریش ہو رہا ہے۔

    گیم بہت اچھی اور عمدہ ہے لیکن میری ایک تجویز ہے کہ براہ کرم گوگل لاگ ان کو شامل کریں کیونکہ یہ آپ کی پیشرفت کو بچانے کے لئے اچھا ہوگا۔

    ایسا لگتا ہے کہ گیم چند منٹوں کے بعد رک جائے گی۔ ان انسٹال اور دوبارہ انسٹال کرنے کی کوشش کی لیکن ایک ہی مسئلہ ہے۔ یہ شروع ہونے تک ایک زبردست گیم ہوا کرتا تھا۔

    یہ گیم اچھا ہے میں نے اسے تقریباً 1 سال سے نصف میں کھیلا ہے یہ واقعی اچھا ہے آپ کو باہر کرنے کے بارے میں مسائل ہیں!

    Jurassic World™: The Game Simulatie adch

    ترمیم کریں: یہ ٹھیک ہے لہذا کھیل دوبارہ اچھا ہے میں اسے برا جائزہ نہیں دینا چاہتا کیونکہ یہ ایک ایسا کھیل ہے جو مجھے واقعی پسند ہے لیکن جب میں کھیل کھیلتا ہوں تو مجھے باہر نکال دیتا ہے اور اگر آپ اسے ٹھیک کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں تو مجھے واپس لے جاتا ہے۔ یہ بگ جو بہت اچھا ہوگا۔

    بغیر کسی خامی کے پیغام کے UI استعمال کرنے پر گیم تصادفی طور پر کریش ہو جاتی ہے۔ یہ مجھے بغیر کسی وارننگ کے تصادفی طور پر ہوم اسکرین پر واپس بھیج دے گا لہذا مجھے دوبارہ تصادفی طور پر کریش ہونے کے لیے گیم میں دوبارہ داخل ہونا پڑے گا۔ کوئی خاص چیز نہیں ہے جو اس کا سبب بنے۔

    گیم بہت اچھی اور مزے کی تھی، لیکن اب نیا فون ملنے کے بعد، اس میں گیم شروع بھی نہیں ہوتی، یہ مجھے ایک پاپ اپ میسج دیتا ہے جس میں کوئی ٹیکسٹ نہیں اور ایک خالی سبز بٹن ہے، اس کی کوئی وجہ ہے کہ ایسا کیوں ہو رہا ہے؟ تفصیلات کے لیے نوٹ 8۔

    میں یہ گیم تقریباً 4 سال سے کھیل رہا ہوں اور مجھے دو بار اپنا گیم دوبارہ شروع کرنا پڑا، جب آپ 40 کے درجے پر پہنچ جاتے ہیں تو آپ "لینڈ ڈینو موڈز اگر آپ صرف ڈائنو سے لڑتے اور کچھ نہیں ہوتا" میں نہیں لڑ سکتے۔ کہ آپ اسے ٹھیک کر سکتے ہیں۔

    مجھے یہ گیم پسند ہے لیکن، میں اس ٹیوٹوریل کو پاس کرنے میں کامیاب نہیں ہوسکا کہ یہ کریش ہوتا رہتا ہے لیکن اس کے بعد یہ ایک اچھا گیم ہے

    زبردست سیٹ اپ، ڈیزائن، گرافکس اور گیم پلے۔ لیکن میں اسے 5* نہیں دے سکتا اس کی وجہ صرف یہ ہے کہ یہ مجھے باہر پھینکتا رہتا ہے۔ جب میں کھانا کھلانے یا کسی اور سرگرمی کے درمیان ہوں تو ہر بار وسائل کھونا۔ یہ مسئلہ صرف اس ایپ کے ساتھ ہوتا ہے اور کوئی اور نہیں لہذا میں جانتا ہوں کہ یہ میرا انٹرنیٹ نہیں ہے۔ * تعاون سے رابطہ کیا جیسا کہ ڈویلپر سے درخواست کی گئی ہے اور حیرت انگیز حیرت ہے.. وہ میرے آلے کو مورد الزام ٹھہراتے ہیں۔ اس مسئلے کو کیسے حل کیا جائے اس کے بارے میں کوئی اشارہ نہیں ہے لہذا اب 1 اسٹار پر ڈاؤن گریڈ کیا گیا ہے اور ایپ کو حذف کردیا گیا ہے۔ زبردست سپورٹ


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :