• (iOS) Cooking Dream კრისტალების განბლოკვა

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Dream ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Dream IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კრისტალების განბლოკვა ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Dream 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ნარკოტიკული, ახლა ვხვდები, რომ დავკარგე ის, რაც ვიყიდე, როცა ისევ სათამაშოდ მივდივარ. Ეს რა არის??? მე დავკარგე $15 დოლარი 1400 თვლისთვის და დავბრუნდი იქ, სადაც ვიყავი სანამ ნივთებს ვიყიდიდი... ნებისმიერი პროგრესის ჩათვლით. მე გავაკეთე მბზინავი მიმოხილვა და ეს ხდება ახლა?? მე ახლახან წავშალე ეს თამაში. შენ ასე იღებ ფულს და ის ამბობს ყველაფერს, რაც უნდა ვიცოდე. Გრცხვენოდეს. მომეწონა შენი თამაში და წადი და გააკეთე ეს.

    ჯერჯერობით მიყვარს, იმედი მაქვს, რომ ასე დარჩება, მაგრამ არ მომწონს, თუ როგორ ძვირდება აღჭურვილობის აღჭურვა, მაგრამ ეს კარგი თამაშია ჩამოსატვირთად

    ჯერ კიდევ 2 თვე ელოდება ახალი ტერიტორიის გახსნას

    საუკეთესო სამზარეულოს თამაში

    მე მომწონს ეს თამაში და ძალიან კარგი თამაშია და ზემოთ დონეზე ძალიან რთული იყო და იქ გავაუმჯობესე ეს, მე ვიყიდე ეს ყველაფერი მშვენიერი თამაშია, ამიტომ ვაძლევ 5 ვარსკვლავს. მართლა სუპერ თამაშია


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :