• (iOS) Soccer Super Star בגידות אינסוף אבני חן

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Soccer Super Star ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Soccer Super Star IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ בגידות אינסוף אבני חן ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Soccer Super Star 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    משחק ממש מהנה. למרות שהתאמה אישית של הדמות שלך מוגבלת מאוד בהתחלה, אני נהנה מכל המשחקיות. התלונה הכי גדולה שלי היא הפרסומות. לא, אין יותר מדי מהם. זו העובדה שהבן שלי ואני אוהבים לשחק במשחק הזה, אבל אי פעם במודעה יש בחורה עירומה למחצה שעושה פוזה מפתה או קישור לאפליקציית צ'אט חי חינמית. הלוואי והייתה לי אפשרות לקנות ללא פרסומות. אם הם באמת רוצים להרוויח כסף ממודעות, יש יותר הזדמנויות לצפות במודעות כדי לקבל יותר התאמות אישיות 4 ur player

    המשחק הזה טוב וזה נראה כמו משחק כדורגל אמיתי אבל הבעיה היא שיש הרבה תוספות במשחק. כשאנחנו צריכים לשחק רמה אז להוסיף, אם אנחנו צריכים להפעיל מחדש אז גם להוסיף. זו הסיבה שיש לי את המשחק הזה 3 כוכבים ⭐.

    זה משחק טוב מאוד אבל קשה למצוא קבוצות כמו psg ו-ac Milan וכו'

    נדיר

    בהחלט משחק מהנה, אבל המודעות מדהימות. שום אפשרות לרכוש ללא מודעות היא באמת רוצחת. תקן את זה בבקשה

    משחק מדהייים

    תורידווווו

    כיף אם משעמם

    אחלה חושב משחק נתתי 4 כי תמיד יש פרסומות מי שחושב כמוני שייתן לייק, מי שלא כמוני גם ייתן לייק.

    משחק נהדר בסך הכל, אבל איך אתה מתחיל מחדש את הקריירה שלך צריך לתקן את זה או שאני עוזב את המשחק סופית

    PK XD - Jogue com amigos Aventura uyga

    אני בקבוצת כדורגל בחיים האמיתיים וזה עוזר לי ללמוד טריקים שאני לא יודע. המשחק הזה כל כך כיף!!!!

    המשחק הזה לי את כל הכסף 10,000 שקל

    Soccer Super Star - Futbol Deportes jshf

    משחק טוב, אני מציע לשפראת הגרפיקה של המשחק ולעשות טיפה יותר מעניין ולעשות אפשר לשפר שחקנים ברמת כוח וכל הדברים האלו כמו בפיפא אמיתית


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :