• (Android/iOS) Goat Simulator دھوکہ دہی جنریٹر پوائنٹس

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ دہی جنریٹر پوائنٹس ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    AMAZING Its soooooo Funny زبردست گیم لوگ محنت کرتے رہیں

    یہ واقعی ایک اچھا گیم ہے لیکن میں بہت مایوس ہوں کہ یہ ورژن گیم پیڈ کو سپورٹ نہیں کرتا ہے۔ براہ کرم آپ مستقبل کی تازہ کاریوں میں گیم پیڈ سپورٹ کو نافذ کریں۔ بہت سراہا شکریہ۔

    میرے پاس تمام بکریاں تھیں جو اب وہاں سے چلی گئی ہیں اور اس نئی اپ ڈیٹ نے سب کچھ ٹھیک کر دیا ہے۔

    اوتھور گیمز کو مفت بنائیں آپ کو صرف پیسے چاہیے ہاں میں نے کہا کہ یہ گیم بنائیں کہ یہ کنسولز پر کیسا تھا ابھی اپڈیٹ کریں pls ابھی wwwwwwwww موبائل کے لیے اسپائیڈرمین ہوم کامنگ موڈ شامل کریں اسے گیم میں ڈالیں یہ اسپائیڈرمین ہوم کمنگ گیم ہوسکتی ہے

    اس نے کام نہیں کیا اور میرے ٹیبلیٹ کے ساتھ کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

    مجھے ہمیشہ ایک کھیل پیچھے رہنا پڑتا ہے اور یہ مجھے کھیلنے نہیں دے گا کہ آپ کو اس ایپ کے ساتھ کوئی مسئلہ ہے شاید اسے سمجھنا پڑے گا اور پھر میں نے کیا اور پھر اس نے دوبارہ کہا۔

    یہ بہت اچھا ہے لیکن اس میں بہت سے اشتہارات ہیں اور جب میں اسے ڈاؤن لوڈ کر رہا ہوں تو یہ بہت سست ہے۔

    پچھلی بار جب میں نے یہ کھیلا تھا، شہر اور اسکول کا نقشہ مفت تھا، اب، صرف goatville، میں اسے 1 اسٹار سے کم دیتا ہوں اور مجھے اس سے نفرت ہے۔

    Goat Simulator Simulátory nco

    میرے پاس تمام سمیلیٹر ہیں اور اسے چلانے کے لیے اشتہارات کی طرح ہیں یہ ایک گھوٹالے کی طرح ہے لہذا اسے تین نقشوں کے ساتھ پرانے جیسا بنائیں

    مجھے یہ گیم پسند ہے کہ میں ایک 5 اسٹار دوں گا لیکن بکری سٹی بے بناؤں گا اور اسکول کو مفت میں واپس بھیجوں گا اور مجھے یہ یاد آتا ہے اور یہ گیم مزید بورنگ بناتا ہے میں جانتا ہوں کہ آپ کو پیسے اور سب چاہتے ہیں لیکن براہ کرم انہیں دوبارہ مفت کریں آپ کے پاس پہلے سے ہی تین ادا شدہ ڈی ایل سی ہیں۔ ان دو کو مفت اگین کریں براہ کرم میں نے گیم کو اب ڈیلیٹ کر دیا ہے لہذا اگر آپ ان دونوں کو دوبارہ مفت کر دیں تو میں اسے دوبارہ ڈاؤن لوڈ کر دوں گا۔

    مجھے یہ گیم اس وقت پسند تھی جب میں چھوٹا تھا تب میں نے اسے دوبارہ انسٹال کیا تھا۔ اگرچہ یہ مختلف ہے یہ اب بھی مجھے وہی پرانی یادیں دیتا ہے جب میں 5 سال کا تھا۔

    پش بیک آن ٹریک مور ہونا چاہیے تھا۔

    یہ ایمانداری کے ساتھ حیرت انگیز ہے لیکن باقی سب ٹھیک ہیں اس پر ایک ٹیوٹوریل ہونا چاہئے کہ کس طرح کھیلنا ہے اور 1,000 سکے بالکل اس بارے میں کہ ایک بکری کو کیسے حاصل کیا جائے جیسے ٹھنڈی بکری اور ڈیماو 7 بکری اس لئے بنیادی طور پر ایک ٹپ یا ٹیوٹوریل اس اپ ڈیٹ میں ایک بکری کو کیسے حاصل کیا جائے۔ حیرت انگیز ہوگا اور آپ کو یہ بھی بنانا چاہئے کہ آپ کو کتنے پوائنٹس ملتے ہیں آپ کو کتنے سکے ملتے ہیں جیسے کہ 49,000 پوائنٹس آپ کو 49 سکے ملتے ہیں اگر سب اس پر متفق ہو جائیں تو ہاں دبائیں

    Robots vs Tanks: 5v5 Battles Arcade yee

    مجھے بکری کا سمیلیٹر پسند ہے لیکن کچھ خفیہ اور ایسٹر انڈے انتہائی خوفناک ہیں۔

    کھیل کو پسند کریں اسے جاری رکھیں اور جھیلوں کے پانی اور مختلف قسم کے جانوروں جیسے شارک مچھلی شیر کی کچھ تازہ کارییں شامل کریں ان کے ساتھ کھیلنا مزہ آئے گا۔

    گیمز میں مزہ آتا ہے لیکن بہت سارے اشتہارات دکھاتے ہیں جس کی وجہ سے میں بہت زیادہ ترقی کھو دیتا ہوں اور ایک بار جب میں اسکول واپس بکری کھیل رہا تھا تو اگلے 30 سیکنڈ میں اس کا مفت ٹرائل ہوا اس نے مجھے ایک اشتہار دکھایا جو پریشان کن ہو سکتا ہے لیکن میں نے اسے چھوڑ دیا۔ کھیل اور مجھے 60 منٹ تک انتظار کرنے پر مجبور کیا اور مجھے اس سے نفرت ہے۔

    Goat Simulator شبیه‌سازی wphp

    مجھے گیم پسند ہے لیکن میں تمام مفت گیمز بکری سمیلیٹر چاہتا ہوں۔

    Goat Simulator Симуляторы irz

    اگر آپ گیم میں لاگ ان ہوتے ہیں تو یہ آپ کو باہر نکال دیتا ہے۔

    بکری سمیلیٹر؟ واقعی؟ یہ صرف ایک میمی جوک قسم کا ایس ورڈ گیم سمیلیٹر زیادہ ایسا ہی ہوگا جیسے کہ دوسرے بکریوں کے ساتھ کھیت میں رہنا اور گھاس کھاتے ہوئے دودھ دینا وغیرہ۔ صرف یہ کہنا کہ یہ بکری سمیلیٹر سے بہت دور ہے اجنبی سمیلیٹر بکریوں کی طرح نہیں ہے۔ بالکل

    مجھے اس گیم سے پیار ہے اور مجھے بکرے کے ہیڈ بٹس پسند ہیں اور مجھے رگڈولنگ اور مسٹر کوف سٹین پسند ہے کیا آپ اس گیم پر ایسٹر ایگز کو اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں ایک زومبی ایک بندوق ایک ڈائن اور ایک آدمی جس کے پاس ایک اے 7 گن ہے اور بکری کے مورفس کو کیسے کھولا جائے اور میں 7 سال کا بچہ ہوں۔

    دوسرا میں اسے لوڈ کرتا ہوں، یہ کریش ہو جاتا ہے، اسے ٹھیک کر دو...

    کم معیار اور بہت زیادہ اشتہارات۔ مرکزی گیم میں پیسہ خرچ کرنے والی چیزوں کو غیر مقفل کرنے کے لیے آپ کو صرف ایک اشتہار دیکھنا ہے لیکن ایک کا مطلب ہے کہ آپ اسے تین منٹ تک چلا سکتے ہیں اور اشتہارات آپ کو درمیان میں روک دیتے ہیں۔ مناسب گیم کے لیے £2.99 خرچ کرنا بہتر ہے۔

    براہ کرم اس گیم میں 1 مزید نقشہ شامل کریں۔ اپنے دوسرے موبائل میں میں نے پورا گیم مکمل کر لیا لیکن اس کے لیے ایک اور نقشے کی ضرورت ہے اس لیے براہ کرم اس گیم کے لیے مزید 1 نقشہ کا اشتہار دیں۔ یہ اسے اور بھی بہتر بنائے گا۔ اور کیڑے ٹھیک کریں۔

    یہ کھیل پسند ہے لیکن مجھے مفت نقشے اور مفت چیزیں چاہیے :(

    مجھے پرانی بکری مفت میں چاہیے یہ مفت ورژن ہے نا؟ نیز اس میں ایک بڑا جی بی کیوں ہے...اگر اس میں کوئی حقیقت پسندانہ گرافک نہیں ہے!

    Goat Simulator Симулационни qjzg

    یہ دکھا رہا ہے کہ سرور سے رابطہ نہیں ہو سکتا۔ میں اسے حل کرنا چاہتا ہوں۔

    اچھا لیکن برائے مہربانی بکری میوٹیٹر کو شامل کریں اور کنٹرولر کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے۔

    ٹھیک ہے تو میں کھیل میں آتا ہوں، اب تک ٹھیک ہے۔ پھر جب میں حرکت کرنے کی کوشش کرتا ہوں تو وہ مجھے جانے نہیں دیتا۔ یہ مجھے کوئی بٹن دبانے بھی نہیں دیتا۔ براہ کرم اس مسئلے کو ٹھیک کریں۔ میرے لیے اس وقت کھیل کے ساتھ صرف یہی غلط ہے۔

    کیا ہم سمندری اپڈیٹ کی طرح ایک نئی تازہ کاری کر سکتے ہیں نئی کھالیں جیسے: لابسٹر بکری آکٹوپس بکری جعلی شارک بکری کورل ڈسگس بکری یا صحرا کی تازہ کاری جیسے: ہپناٹائز بکری سانپ بکری زہریلا بکری فاسٹ اسپائیڈر بکری مسلح بکری

    میں نے اسے پہلے بھی کھیلا تھا اور یہ اچھا تھا، لیکن میرے Zenfone 4 پر یہ گڑبڑ ہو جاتا ہے تمام ہستی سفید ہو جاتی ہے اور میری سکرین پر مجھے نمبر اور حروف نظر آتے ہیں.. براہ کرم اسے ٹھیک کریں

    اچھا گیم، یہ واقعی مضحکہ خیز گیم ہے لیکن اسے انسٹال ہونے میں کافی وقت لگتا ہے۔ اس لیے اسے ٹھیک کریں۔


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :